Parola
Costul Vostru:
0 buc. | 0.00 RON
promo
firma Canas
firma Goso
firma JMA
firma Keyline
firma Lishi

AUTODIAGNOSTICARE AUTO

Mașinile din zilele noastre sunt proiectate cu o mulțime de electronica și de multe ori, atunci când apare o problemă pare ca orice fel de reparațe necesita pentru a avea o diplomă în inginerie electrică. Acest lucru nu este în întregime adevărat. Da, mașinile noastre cu electronica sunt mai complicat făcute, dar au capacitatea de diagnosticarea problemelor cu ajutorul calculatorului așa-numitul diagnosticare auto - ușor și rapid. In timp ce vehiculele mai vechi necesita scule speciale și presupuneri pentru a identifica o problemă cu motorul, masinile de azi pot spune totul despre modul în care lucreaza, datorită portul OBD.

OBD (On Board-diagnosticare) înseamnă „OBD“, cu care mașinile create dupa anul 1991 pot monitoriza sistemele legate de emisii. În baliza sistemul de început (OBD) cu indicație se prezinta un fel de problema, fără a specifica ce fel este.

Cea de a doua generație (OBD-II) a fost creata si pusa în aplicare cinci ani mai târziu. Pe lângă codurile de eroare standard pentru fiecare automobil, unii producători furnizează mai multe informații. Și deoarece OBD-II poate lua în considerare date cum ar fi viteza vehiculului, poziția pedalei de accelerație și poziția de frână, este convenabil pentru mai mult decât „doar rezolvarea problemelor.“

Prin indicatorul de defecțiuni - MIL, puteți obține informații despre probleme detectate în toate sistemele mașinii. Pentru a afla ce nu este în regula, atașați OBD-II și porniți mașina. Activați scanarea. Instrumentul va veni cu o listă de coduri de eroare active și ceea ce reprezintă. De exemplu, „P0300: S-a descoperit întreruperea cilindrului.“ (Dacă scanerul arată numai codul de eroare, puteți căuta mai multe informații online ce anume reprezinta.)

Există mai mult de 3000 de coduri de eroare comune, în plus față de codurile specifice producătorului. Nu toate dintre ele arata în mod clar o soluție. Uneori eroarea este greu de urmărit.

După ce ați consultat un service specializat, dupa eventualele reparații, OBD II poate deveni din nou operațional. Testați și consultați la fața locului, înainte de a lua masina din service.

Deci, dispozitive de diagnosticare pot servi atât iubitorii de propria lor mașină, precum și profesioniștilor care lucrează în atelier specializat. Cu ajutorul lor se efectueaza diverse proceduri pentru întreținerea modulelor electronice ale masinii, teste de integritate, verificarea și ștergerea erorilor, programarea modulelor, setarea intervalelor de service de afișare a valorilor instantanee ale diverși senzori și altele. Cel mai adesea sisteme care au modulul electronic sunt motorul (ECU), sistemul de frânare (ABS), airbagul (airbag / SRS), aerul condiționat (A / C), dispozitivul de imobilizare (IMMO), vitezometru, transmisie, modulul de confort.

Toate imaginile si textele de pe pagina noastra de internet sunt proprietatea firmei noastre sau a partenerilor nostri si sunt aparete prin legile drepturilor de autor aplicabile pe teritoriul tarilor din Uniunea Europeana. Fiecare utilizare necorespunzatoare a imaginilor, textelor sau a altor materiale de pe sait de catre parti terte fara acordul nostru, va fi obiectul unui proces de judecata imediat innaintat de catre detinatorul drepturilor de autor. În total: 4.03/5 din 1008 comentarii.
Copyright © 2024 Topkey.ro
All Rights Reserved